موفقیت در اینستاگرام با ساخت تیزر تبلیغاتی

چهارشنبه 14 اسفند 1398
18:02
راکت شو

امروزه شرکت ها و افراد گزینه های زیادی برای شروع دیجیتال مارکتینگ خود و تبلیغات در اختیار دارند، اما تعداد اندکی از آنها سراغ ساخت تیزرتبلیغاتی در اینستاگرام می روند. ببینیم آیا این تعداد اندک موفق هستند یا خیر.

بیش از ۲ میلیون کاربر اینستاگرام، زمان خود را صرف ۱ میلیارد کاربر در اینستاگرام برای تبلیغات می کنند، این درحالی است که ۸۰% تماشای ویدیو در اینستاگرام افزایش داشته است.

در این مطلب شما در مورد چگونگی انتخاب یک ویدیوی تبلیغاتی مناسب در اینستاگرام اطلاع پیدا خواهید کرد که بر اساس اهداف کمپین های تبلیغاتی شما می‌توانید کاربرد داشته باشد.

آیا آماده اید که تبلیغات ویدیویی اینستاگرام خود را به یک سطح بالاتر ارتقا دهید؟

در این قسمت با فرمت های موجود و نحوه استفاده از آن ها آشنا خواهید شد.

۱-تبلیغات ویدیویی In-Feed

ظاهر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام بسیار اهمیت دارند، با رعایت استاندارد ها یکپارچگی خاصی به صفحه خود منتقل خواهید کرد و مخاطبان ارتباط بیشتری با شما برقرار خواهند کرد.

از آنجا که پست های اینستاگرام شما قسمتی است که مخاطبان بیشتری آن قسمت را مرور می‌کنند، دیگر خیلی به صفحات وب سایت شما مانند قبل رجوع نمی کنند و سعی می کنند به همان صفحه اینستاگرام بسنده کنند. تبلیغات ویدیویی in-feed در اینستاگرام مکانی ایده آل برای معرفی نام تجاری خود است.

منظور از تبلیغات in-feed قابلیتی است که اپلیکیشن غیر از امکان انتشار پست های ثابتی که به شما می دهد، قسمتی را در اختیار شما می گذارد تا محتوای دیگری با شرایط خاصی را منتشر کنید، مانند قابلیت استوری در اینستاگرام.

درحال حاضر قابلیت استوری اینستاگرام تبدیل به یک استراتژی برای تبلیغ شرکت ها و محصولات شده است.

نحوه استفاده از قابلیت in-feed اینستاگرام برای تبلیغات ویدیویی

فیلم و کلیپ هایی که برای اینستاگرام تولید می کنید نباید بیش از حد، تبلیغاتی باشند.

برای افزایش تعامل، در ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام از محتوایی استفاده کنید که بلافاصله توجه مخاطب را جلب کند و ارزش محصول یا محتوا را بالا ببرد، جای اینکه تاکید بیشتری روی خرید آن برای مخاطب داشته باشید.

اندازه و مشخصات ویدیو برای اینستاگرام:

  • Vertical Video
  • Resolution: 600 x 750;
  • Aspect ratio: 4:5;
  • Max size & length: 4 GB/60 seconds
  • Landscape Video
  • Resolution: 600 x 315;
  • Aspect ratio: 1:91:1;
  • Max size & length: 4 GB/60 seconds
  • Square video
  • Resolution: 600 x 600;
  • Aspect ratio: 1:1;
  • Max size & length: 4 GB/60 seconds

۲-استوری های اینستاگرام

این قابلیت نمایش تمام صفحه ویدیو در اینستاگرام با محدودیت زمانی ۱۵ ثانیه که بعد ۲۴ ساعت ناپدید می شود، نشان داده است که حداقل برای ۴۰۰ میلیون از کاربران اینستاگرام خیلی جذاب و مفید بوده است.


برچسب ها: تیزر تبلیغاتی , تیزر ,
[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راکت شو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]