اوکی صنعت مرجع صنایع ایران

چهارشنبه 14 اسفند 1398
18:51
راکت شو
اوکی صنعت مرجع صنایع ایران
اوکی صنعت _ oksanat.ir
اوکی صنعت _ oksanat.ir

معرفی سایت اوکی صنعت، رابط میان صنعتگران و تاجران

به ما اجازه دهید رسالت و هدف خود را تبلیغ کنیم

معرفی کالا یا خدمات برای هر صنعتگر و تولید کننده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معمولا هزینه های تبلیغاتی زیادی برای دیده شدن و یافتن بازار هدف انجام می شود. از سوی دیگر تبلیغات صنعت در فضای مجازی و اینترنت به دلیل گستردگی و در دسترس بودن تبدیل به یکی از مهمترین فعالیت های هر واحد صنعتی یا خدماتی برای متصل شدن به بازار شده است. روز به روز اعتماد مردم و در عین حال معاملاتی که از طریق فضای اینترنت انجام می شود در حال افزایش است. در این بین انجام تبلیغات در شبکه های مرجع سبب جلب نظر مخاطب شده و باعث موفقیت بیشتر در پیشبرد اهداف آن واحد می شود. در این بین اوکی صنعت (oksanat.ir) با بیش از چند هزار آگهی و آموزش صنعتی به دلیل بازدید های روزانه زیادی که توسط تاجران و صنعتگران مختلف انجام می شود، تبدیل به مرجعی کامل و جامع برای دستیابی به بازار هدف در سطح کل کشور توسط واحد های صنعتی، تجاری و خدماتی شده است.

از خدمات کم نظیری که اوکی صنعت به مخاطبین خود ارائه می کند می توان به:

ثبت راحت و بدون عضویت آگهی ( رایگان )

امکان ثبت وب سایت،

امکان ویژه کردن آگهی برای بیشتر دیده شدن

اشتراک گذاری در شبکه های مجازی

نشان دادن آگهی به مدت 3 ماه به بالا

دسترسی به بازار گسترده ای از محصولات مشابه و مورد نیاز

و دیده شدن در سطح کشور

و به زودی راه اندازی واحد لاتین و عربی وب سایت برای تجارت با سایر کشور های منطقه

و همچنین طرح ریزی های سئو برای افزایش رنک آگهی شما و دیده شدن بهتر در جستجو ها

ثبت رایگان آگهی صنعتی
ثبت رایگان آگهی صنعتی

تیم طراحی و برنامه نویسی OKTeam با تجربه چند ساله در تخصص های پروزه ها نت و اندروید و پس از انجام پروژه های موفق قبلی در راستای رونق تولید و کسب و کار ایرانی پا به عرصه صنعت نهاد و تا کنون با موفقیت هایی در این زمینه که بزرگترین آن جلب رضایت عزیزان صنعتگر و تولید کننده می باشد، رو به رو شده ایم. برای استفاده از خدمات اوکی صنعت کافیست وارد وبسایت شوید، رایگان آگهی صنعتی ثبت کنید، به دنبال محصول و خدمات مورد نظر خود بپردازید و به جمع صنعتگران و تاجرانی که برای پیشبرد اهدافشان از این مرجع استفاده می کنند بپیوندید.


برچسب ها: صنعت , اوکی صنعت , صنعتی ,
[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راکت شو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]